سبد خرید

تاریخ مقدس

ناشر : جامیدسته: ,
موجودی: 1 موجود در انبار

480,000 تومان

آیا دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را تمام و کمال می‌شود با علم توجیه کرد؟ یا اینکه دوباره باید به سراغ داستان‌ها و افسانه‌ها برویم و بینیم سخنگویان و داستان‌سرایان کهن، راجع به پیدایش و درک ما از هستی چه می‌گویند؟ مارک بوث در این کتاب، به سراغ این ادعاها و سؤالات می رود.
این کتاب به بررسی نقش فرشتگان و هوش برتر در شکل گیری تاریخ جهان ما می پردازد و آن را جناب آقای دکتر ابوالقاسم اسماعیل پور، اسطوره شناس مطرح کشورمان به فارسی ترجمه کرده اند.

1 عدد در انبار

مقایسه



تاریخ مقدس

مارک بوث نویسنده انگلیسی آثار معروفی چون تاریخ رازآمیز جهان و تاریخ مقدس است. نام مستعار او جاناتان بلک است. او در مدرسه ایپسویچ  وکالج ریل، آکسفورد در رشته فلسفه و الهیات تحصیل کرد. بیش از بیست سال فعالیت انتشاراتی دارد. افزون بر کتاب‌های چاپی، او نویسنده کتاب الکترونیکی تاریخ رازآمیز دانته: از زیر خاک در آوردن اسرار دوزخ است.
مارک بوث در کتاب تاریخ رازآمیز جهان که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، کوشید تاریخ کاملی بنویسد، از آغاز زمان تا عصر حاضر که بر مبنای عقاید و نوشته‌های جوامع سری باشد. در تاریخ مقدس: چگونه فرشتگان، عارفان و هوش برتر جهان ما را ساختند؟ که نخست در ۲۰۱۳ در بریتانیا منتشر شد، نویسنده کارکردهای فراطبیعی را از اعصار و باستان تا روزگار مدرن مورد بررسی قرار می‌دهد.
کارولین میس  نویسنده کتاب معروف کالبد شناسی روح و قراردادهای مقدس می‌نویسد مارک بوث شاهکاری خلق کرده است. از زمانی که خواندن این کتاب را شروع کرده‌ام می‌دانستم نویسنده کار برجسته‌ای در زمینه دانش پربار عصر باستان انجام داده به شیوه‌ای که ما بتوانیم با عدسی دیگری به جهان درنگریم. من شیفته این اثر شده‌ام.
الورنا بيرن، نویسنده کتاب‌های فرشتگان در گیسوی من، پیام امید از سوی فرشتگان و عشق از کجا می‌آید، نوشت، «در این اثر عميقأ معنوی، من دنیایی را می‌شناسم که تجربه می‌کنم. نویسنده کار مهمی انجام داده است که همواره به نفع فرشتگان است و نشان می‌دهد که چگونه فرشتگان و دیگر موجودات معنوی در جهان تأثیرگذارند. این اثر به راستی تاریخ فرشته‌ای است.»
گراهام هانکاک، نویسنده اثر انگشت‌های خدایان، فراطبیعی و خدای جنگ، می‌نویسد: «کشف و شهودهای تکان دهنده‌ای که هسته اصلی این کتاب را شکل می‌بخشند، جهان را عمیقا شگفت‌انگیز و اسرارآمیز، سرشار از رازها و رمزها، با انسانیتی در قلب یک غربال کیهانی نشان می‌دهند. این بلند همتی نویسنده از زمان چاپ آموزه راز‌آميز اثر بلا واتسکی تاکنون دیده نشده است، و مارک بوث با سبک، اصالت و اعتماد به نفس به چالش برمی‌خیزد. کتاب تاریخ مقدس اثری است عمیق، هوشمندانه، ساده و دلفریب و با اهمیت و به راستی اثری مبتکرانه است.»

داستان‌های بازگو شده در این کتاب، که در کنار هم نهاده شده و به توالی گفته شده، نمایانگر نوعی تاریخ قومی جهان‌اند. اما این داستان‌ها بیش از این‌ها در سطوح بسیار متفاوت، عمل می‌کنند و بخشی از سنت عرفانی‌اند. بسیاری از آن‌ها رویدادهای نمایشی را، نه در دنیای مادی بلکه در قلمرو خدایان، فرشتگان و دیگر موجودات فراطبیعی وصف می‌کنند. بسیاری از آن‌ها درباره مردمی است که ناخودآگاه از خدایان و فرشتگان، یا از مسافران بین جهان‌ها که در شق دیگر واقعیات معلق‌اند، پذیرایی می‌کنند. این داستان‌ها ممکن است چیزی را نشان دهند که احساس آن مانند وقتی است که قلمرو معنوی وارد زندگی روزانه می‌شود، یا وقتی باشندگان معنوی پیش می‌تازند، یا وقتی که ما ناگهان حضوری را حس می‌کنیم، یا وقتی که ما شاید بی‌خبر به درون جهانی قدم می‌گذاریم که متفاوت است – از بالا به پایین و از درون به بیرون.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

زرکوب

قطع

وزیری

نوبت چاپ

سال چاپ

1398

تعداد صفحات

488

زبان

موضوع

شابک

9786001761935

وزن

885

جنس کاغذ

,

عنوان اصلی

The Sacred History: How Angels, Mystics and Higher Intelligence Made Our World
2014

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاریخ مقدس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...