سبد خرید

تمدن اسلامی

ناشر : خاموشدسته: , ,
موجودی: موجود در انبار

95,000 تومان

در اثر حاضر حدود دویست دایره‌المعارف از کشورها و زبان‌های گوناگون معرفی شده است. کشورهایی که چندان که باید از طريق زبان‌های بومی و اصلی خويش از پژوهش‌های یکدیگر اطلاع ندارند و پیوسته به واسطه منابع فرنگی به دنبال شناسایی و تحقیق درباره یکدیگر هستند. این کتاب، پیش از این به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی عرضه شده و اکنون ترجمه فارسی آن برای اطلاع از پژوهش‌های انجام شده در زمینه تمدن اسلامی در زبان‌ها و کشورهای متفاوت برای گویشور فارسی زبان، منتشر می‌شود.

تعداد:
مقایسه



تمدن اسلامی

طرح چکیده‌های دانشنامه‌های مرتبط با تمدن اسلامی شما را به سفری فکری به آن سوی مرزها می‌برد. این طرح می‌کوشد دریچه ‌های پنهان شرق را باز و جوامعی را معرفی کند که اغلب نادیده گرفته شده‌اند یا درباره آنها برداشت اشتباه شده است.
در این اثر، جنبه‌هایی از هزاران جنبه تمدن جهان اسلام به کوشش صدها پژوهشگر در سرتاسر جهان بیان می‌شود. تعداد دائرۃ‌المعارف‌هایی که در ۱۵۰ سال گذشته درباره جوامع اسلامی نوشته شده، گواهی بر اهمیت آن است. تدوين دائرۃ المعارف نیازمند تلاش و سخت کوشی بسیار است و این پروژه به استادان و ویراستارانی که وقت خود را صرف چنین آثار مهمی کرده‌اند، ادای احترام می‌کند. تدوین این طرح مانند تدوین هر دائرة‌المعارف دیگر، مراحل دشوار سازمانی را پشت سر گذاشته و به هماهنگی برای کارهای اجرایی و همکاری استادان بین المللی در نظام گسترده قوانین نیازمند است.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

, , ,

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

530

زبان

موضوع

شابک

9786226036894

وزن

480

جنس کاغذ

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تمدن اسلامی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...