سبد خرید

یک گفت‌وگوی سه نفره درباره خیر، شر و وجود خدا

ناشر : خوبدسته: ,
موجودی: موجود در انبار

65,000 تومان

جان ریچارد پری، استاد فلسفه دانشگاه‌های استنفورد و کالیفرنیا، و عضو آکادمی هنر و علوم آمریکا و همینطور آکادمی علوم نروژ است. او در سال ۱۹۷۸ اولین کتاب مجموعه یک گفت وگوی سه نفره را به رشته تحریر درآورد خود
را به عنوان یک نویسنده معرفی نمود. این کتاب روایت جان پری از تبادل نظر یک کشیش، یک فیلسوف و یک دانشجوی فلسفه در قالب گفت‌وگویی دوستانه است. مسئله شر و رنجی که از پی آن می‌آید از یک سو و منافات نداشتن آن با وجود خدا از سوی دیگر، جان مایه اصلی بحث‌هایی‌ست که در چهار نوبت بین این سه نفر در می‌گیرد و زمینه‌ای برای مرور آرای گذشتگان از جمله آیین مانوی و آموزه‌های فیلسوفان مسیحی فراهم می‌آورد. جان پری در کتاب حاضر نیز همچون کتاب اول از این مجموعه می‌کوشد با مثال‌هایی ساده و قابل فهم راه‌گشای خوانندگانی باشد که آشنایی چندانی با بحث‌های نسبتا پیچیده‌تر فلسفی درباره خیر و شر وجود خدا ندارند.

تعداد:
مقایسه



یک گفت‌وگوی سه نفره درباره خیر، شر و وجود خدا

جان ریچارد پری در سال ۱۹۴۳ به دنیا آمد و در حال حاضر استاد فلسفه‌ی دانشگاه استنفورد و دانشگاه کالیفرنیا است. او در رابطه با فلسفه‌ی زبان، متافیزیک و فلسفه‌ی ذهن تحقیقات گسترده‌ای انجام داده است و آثار زیادی را منتشر کرده است. او در سال ۱۹۹۹ جایزه‌ی Jean Nicod را دریافت کرد. پری عضو آکادمی هنر و علوم آمریکا و همین‌طور آکادمی علوم نروژ است. در سال ۲۰۰۴ او به همراه کنث تیلور برنامه‌ی رادیویی گفتگوی فلسفی را راه‌اندازی کرد. پری هم‌چنین در مرکز مطالعات زبان و اطلاعات (CSLI) فعالیت می‌کند. اولین کتابش را در سال ۱۹۷۸ با عنوان گفتگو در مورد هویت شخصی و جاودانگی منتشر کرد.

این کتاب، روایت جان پری از تبادل‌نظر یک کشیش، یک فیلسوف و یک دانشجوی فلسفه در قالب گفت‌وگویی دوستانه است. مسئله‌ی شر و رنجی که از پی آن می‌آید از یک‌سو و منافات نداشتن آن با وجود خدا از سوی دیگر، جان‌مایه‌ی بحث‌هایی است که در چهار نوبت بین این سه نفر درمی‌گیرد و زمینه‌ای برای مرور آرای گذشتگان از‌جمله آیین مانوی و آموزه‌های فیلسوفان مسیحی فراهم می‌آورد. نویسنده در این اثر، همچون کتاب اول از این مجموعه، می‌کوشد با مثال‌هایی ساده و قابل‌فهم راهگشای خوانندگانی باشد که آشنایی چندانی با بحث‌های نسبتاً پیچیده‌ی فلسفی درباره‌ی خیر، شر و وجود خدا ندارند.

 

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

88

زبان

موضوع

شابک

9786226983419

وزن

95

جنس کاغذ

عنوان اصلی

Dialogue on Good, Evil, and the Existence of God
1999

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یک گفت‌وگوی سه نفره درباره خیر، شر و وجود خدا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...