سبد خرید

مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

ناشر : نوندسته: , ,
موجودی: موجود در انبار

60,000 تومان

تصور کنید در حال گذراندن تعطیلات در بالی هستید و کمی قبل از بازگشتتان به یک شفادهندهٔ پیر مراجعه می‎کنید. تشخیص او روشن است: کاملاً سالم هستید، ولی خوشبخت نیستید. به نظر می‎رسد این پیرمردِ حاملِ حکمتِ بی‎پایان شما را از خودتان بهتر می‎شناسد. روشنایی بسیار ویژه‎ای که او برای زندگی‎تان به ارمغان می‎آورد شما را به وسوسه‎انگیزترین ماجرای ممکن می‎کشاند: خودشناسی؛ آنچه شما را به سمت دگرگونی زندگی‎تان هدایت می‎کند.
مردی که می‎خواست خوشبخت باشد داستان مهیجی است که دنیایی از انتخاب‎های جدید را پیش رویتان قرار می‌دهد و کمک می‌کند از بند هر چه مانع خوشبختی حقیقی‎ است رها شوید.

تعداد:
مقایسه



مردی که می‌خواست خوشبخت باشد

لوران گونل، نویسندهٔ مشهور فرانسوی، متخصص خودشکوفایی است. او چهارده سال در سراسر جهان سفر کرده و متخصصان استثنایی را دیده است: از متخصصان علوم اعصاب آمریکایی تا شَمن‎های پِرویی و خردمندان بالیایی. این کتاب عصارهٔ تجربیات ناب اوست.

سیاری از نویسنده‌ها معمولا به واسطهٔ یک اثر معروف می‌شوند و بعد از آن است که دیگر آثار آن‌‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. نشر نون برای اولین بار لوران گونل را با رمان «روزی که زندگی کردن آموختم» معرفی کرد و با انتشار دهمین چاپ این اثر لوران گونل را در ایران با این رمان می‌شناسند. اما اولین و پرمخاطب‌ترین رمان او در جهان رمان «مردی که می‌خواست خوشبخت باشد» است. رمانی انگیزشی، درخشان، تاثیرگذار و جذاب. نشر نون این رمان را با ترجمه نسیم موسوی از زبان #فرانسه منتشر کرده است.
رمان‌های «و تو خواهی یافت گنجی که در درون تو خفته است» و «تو را به سرزمین ممکن‌ها می‌برم» نیز پیش از این منتشر شده‌اند و این چهارمین اثر این نویسنده در ایران است.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

148

زبان

موضوع

,

شابک

9786226652315

وزن

160

جنس کاغذ

عنوان اصلی

L'homme qui voulait être heureux
2008

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مردی که می‌خواست خوشبخت باشد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...