سبد خرید

دنیای شعله‌ور

ناشر : ثالثدسته: , ,
موجودی: موجود در انبار

87,000 تومان

هریت بِردن، هنرمندی نیویورکی که بی‌توجهیِ حلقه‌های هنری کامش را تلخ کرده است، نقشه‌ای می‌کشد: در مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های فردی در گالری‌های گوناگون خود را پشت هویت سه مرد پنهان می‌کند اما وقتی سرانجام تصمیم به برملا کردن هویت حقیقی‌اش می‌گیرد، کسی او را باور نمی‌کند.
این ماجرا از میان مجموعه یادداشت‌هایی روایت می‌شود که پس از مرگ او گرد آمد‌ه‌اند: دفترچه‌های یادداشت خودش، شهادت‌های فرزندان و دوستانش. گرچه هر  گزارش با  گزارش دیگر فـرق دارد و معما رفته‌رفته وجوهی پیچیده‌تر به خود می‌گیرد، در یک نکته شکی نیست: درگیری بِردن با صاحب آخرین نقاب او را درگیر بازی روانی خطرناکی می‌کند.
در روایت هنجارشکن و خلاقانهٔ هوستوِت، هنرمندان و فیلسوفان و نویسنـدگان واقعـی چنـان با شخصیـت‌های جعلی و خیـالی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و کتاب‌ها و مقالات جعلی و  واقعی و ارجاعات درست و دروغین طوری به جای یکدیگر استفاده می‌شوند که خوانندهٔ متخصص نیز به حیرت می‌افتد که چطور ممکن است رفتارها و گفتارها و نوشته‌های شخصیت‌های ساختگی و خیالی، این قدر شبیه به چیزهایی باشد که از هنرمندان و فیلسوفان بزرگ می‌دانیم.

تعداد:
مقایسه



دنیای شعله‌ور

درباره نویسنده سیری هوستوت:

سیری هوستوت نویسنده کتاب دنیای شعله‌ور، نویسنده، شاعر و پژوهشگر علوم انسانی است. او همسر فعلی پل آستر، متولد ۱۹ فوریه‌ ۱۹۵۵ در نورثفیلد، ایالت مینه‌سوتای آمریکاست که از سال ۱۹۸۳ شروع به نوشتن کرد. او تاکنون یک مجموعه‌ شعر با نام خواندن برای تو در ۱۹۹۸ و شش رمان منتشر کرده است. چشم‌بسته ۱۹۹۲؛ افسون لی‌لی‌ دال ۱۹۹۶؛ آن‌چه دوستش می‌دارم ۲۰۰۳؛ مصائب امریکایی ۲۰۰۸؛ تابستان بدون مردان ۲۰۱۱؛ جهان فروزان ۲۰۱۴؛ عناوین رمان‌های او هستند.

رمان‌های آن‌چه دوست داشتم، تابستان بدون مردان و آخرین رمان هاسوت، ‌جهان فروزان، از رمان‌های پرفروش سال بوده‌اندو بیشتر رمان‌های او برنده‌ جوایز معتبری همچون من‌بوکر، جایزه‌ کتاب لس‌آنجلس تایمز، جایزه‌ ادبی فمینای فرانسه، جایزه‌ ادبی انگلستان به نام واتراستون، جایزه‌ پرفروش‌ترین کتاب بارسلونا در اسپانیا و همین‌طور جایزه‌ ادبی کوبک شده‌اند.

درباره کتاب دنیای شعله‌ور:

به عنوان یکی از 100 کتاب برجسته سال نیویورک تایمز ریویو لقب گرفته است.
بهترین رمان پابلیشرز ویکلی در سال 2014.
بهترین کتاب رادیو عمومی ملی آمریکا (NPR ) در سال 2014.
بهترین رمان ادبی کرکیس ریویو در سال 2014.
جزو 50 کتاب داستان برتر سال 2014 واشنگتن پست .
بهترین رمان بوستون گلوبز در سال 2014.
بهترین رمان خواندنی تلگرف در سال 2014.
بهترین کتاب سنت لوییس پست دیسپچ در سال 2014.
بهترین رمان روزنامه ایندیپندنت در سال 2014.
یکی از بهترین کتابهای بازفید که توسط زنان نوشته شده در سال 2014.
از بهترین‌های سان‌فرانسیسکو کرونیکلز در سال 2014.
بهترین رمان سال 2014 به انتخاب نانسی پیرل.

قسمتی از کتاب دنیای شعله‌ور:

حدود یک سال بعد از مرگ فلیکس شروع به ساختنشان کردم؛ توتم‌های بت‌ها، نشانه‌ها، موجوداتی شبیه به او یا بی‌شباهت به او و همه نوع پیکرهای عجیب که بچه‌ها را می‌ترساند، اگرچه بزرگ شده بودند و دیگر با من زندگی نمی‌کردند. گمان می‌کردند بر اثر غم و غصه به بیراهه می‌روم، به ویژه وقتی تصمیم گرفتم بعضی از ساخته‌هایم را گرم کنم به طوری که وقتی آنها را در آغوش می‌گرفتی، گرما را احساس می‌کردی.

میزی گفت باید سعی کنم آرام باشم: مامان، داری زیاده روی می‌کنی. باید دست برداری مامان. تو دیگه جوون نیستی، میدونی. و اتان به سبک خودش با نامیدن آنها به عناوین «هیولاهای مادر»، «چیزهای بابا» و «پدر هولناک» نارضایتی خود را نشان داد. فقط آون، آن بچه شگفت‌انگیز، از ساخته‌های دوست داشتنی من خشنود بود. هنوز دو سالش تمام نشده بود و با متانت و ظرافت تمام به آنها نزدیک می‌شد. دوست داشت گونه‌اش را به یک شکم درخشان بچسباند و آواز بخواند.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

499

زبان

موضوع

,

شابک

9786004056137

وزن

513

جنس کاغذ

عنوان اصلی

The Blazing World
2014

جوایز

برنده جایزه LA Times کتاب داستانی 2014

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دنیای شعله‌ور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...