سبد خرید

الهه‌ی دهم

ناشر : ناهیددسته: , ,
موجودی: موجود در انبار

85,000 تومان

الهه‌ی دهم، داستان کاترین و رویایش در مصاف با مسئله‌‌ای حل‌نشده و حل‌نشدنی است: فرض ریمان. ولی نه. صبر کنید، این نه رمانی است درباره‌ی ریاضیات، کتابی است که در آن ریاضی به منزله‌ی لنزی است تا از آن به مسائلی بس حاد و تکان‌دهنده نظر کنیم.

تعداد:
مقایسه



الهه‌ی دهم

درباره نویسنده کاترین چانگ:

کاترین چانگ نویسنده کتاب الهه‌ی دهم، کاترین چانگ دریافت کننده بورسیه ملی اوقاف برای هنر و بازدید از یک مدیر در موسسه مطالعات پیشرفته در پرینستون است. او یک صدای جدید Granta بود و با اولین رمان خود، کشور فراموش شده، که بهترین کتاب سال 2012 بود، یک لیست کتاب، صفحه و San Francisco Chronicle، جایزه افتخاری PEN / Hemingway را از آن خود کرد. وی دارای مدرک ریاضیات از دانشگاه شیکاگو، و قبل از رفتن به دانشگاه کورنل برای امور خارجه خود در اتاق فکر در سانتا مونیکا کار می‌کرد. او کارهایی را در نیویورک تایمز و گرانتا منتشر کرده و در نیویورک زندگی می‌کند.

درباره کتاب الهه‌ی دهم:

مجله نیلون: “این کتاب زرق و برق دار و پر زرق و برق با اسرار موجود در جهان پیرامون ما و آنچه در درون ماست، دست و پنجه نرم می‌کند. نثر چونگ برقی است و این داستان کاوش تحریک‌آمیز در معماهایی است که بیشتر به بازجویی نیاز دارند.”

قسمتی از کتاب الهه‌ی دهم:

… الهه دهم از مقام خویش و نیز از نبوغ و نامیرایی خویش محروم شد. من می‌گویم محروم، اما در واقع این او بود که آن همه را به سبکی لباسی از خود واتکانید و در گوشه‌ای آرام رهایشان کرد. و آنچه او به دست آورد، بی‌کم و کاست همان چیزی بود که طلب کرده بود: صدایی برای بیان هرآنچه می‌خواست

… حالا دانشجوها می‌خواستند برای قربانیان یک ترور و به خاطر دانشجویی که سال گذشته در تحصنی علیه دیدار شاه ایران از آلمان کشته شده بود، شمع روشن کنند و شب زنده داری کنند. جمعیت در حال حرکت به سوی ساختمان مجلس بود، جایی که همین حالا هم هزاران دانشجو در آنجا دور هم جمع شده بودند، دستان یکدیگر را گرفته بودند و شمع‌ها را در هوا تکان می‌دادند و سرود می‌خواندند و فریاد می‌کشیدند.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

289

زبان

موضوع

,

شابک

9786229742877

وزن

332

جنس کاغذ

,

عنوان اصلی

The Tenth Muse
2019

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الهه‌ی دهم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...