سبد خرید

راز عمارت سرخ

ناشر : ورادسته: , , ,
موجودی: ناموجود

52,000 تومان

آلن الكساندر میلن، رمان نویس، نمایشنامه نویس و شاعر بریتانیایی‌ست. رمان عمارت سرخ شاید مهمترین و متفاوت‌ترین اثر او باشد که از زمان انتشار تا امروز همواره به عنوان یکی از بهترین آثار جنایی جهان شناخته می‌شود. نویسندگان بزرگ این عرصه، رمان راز عمارت سرخ را شاهکاری در میان رمان‌های جنایی، معمایی می‌نامند.

ناموجود

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

مقایسه




 راز عمارت سرخ

درباره نویسنده آلن الکساندر میلن:

آلن الکساندر میلن (Alan Alexander Milne) نویسنده کتاب راز عمارت سرخ است. (۱۸ ژانویه ۱۸۸۲ – ۳۱ ژانویه ۱۹۵۶) یک نویسنده اهل بریتانیا است که برای کتاب‌هایش تدی خرسه وینی پو و شعرهای مختلفش شناخته شده‌است. پیش از موفقیت بزرگ وینی پو که همه کار قبلی میلن را تحت‌الشعاع قرار داد او یک یادداشت‌نویس و نمایشنامه‌نویس بود.

آلن الکساندر میلن در کیلبورن لندن در سال ۱۸۸۲ متولد شد پدرش متولد جامائیکا بود و از سه پسر او، آلن کوچکترین پسر بود. پدر آلن یک مدرسه پسرانه عمومی کوچک را در کیلبورن اداره می‌کرد و آلن نخستین آموزش‌ها را در آنجا گرفت. آلن در سن ۱۱ سالگی، نخستین بورس تحصیلی خود را دریافت کرد و وارد دانشگاه کمبریج در انگلستان شد. پس از فارغ‌التحصیلی، او به لندن بازگشت و شروع به نوشتن مقالات مختلف برای مجلات کرد؛ از جمله مجله پانچ که او به مدت هشت سال به عنوان دستیار سردبیر درآنجا کار کرد. اولین کتاب میلن، «عاشقان در لندن» در سال ۱۹۰۵ منتشر شد.

میلن در سال ۱۹۱۳ با دوروتی سلینکورت ازدواج کرد و در سال ۱۹۲۰ پسر آن‌ها به نام کریستوفر رابین میلن به دنیا آمد. میلن در هر دو جنگ جهانی خدمت کرد. در جنگ جهانی اول به ارتش بریتانیا پیوست و در جنگ جهانی دوم کاپیتان سازمان دفاعی بریتانیا بود. هنگامی که جنگ جهانی اول به وقوع پیوست او به هنگ سلطنتی وارویکشر فراخوانده شد و در طول آموزش، نمایشنامه «ورتزل-سخن پوچ» را نوشت که در ۱۹۱۷ در لندن نمایش داده شد. او مجموعه شعر «هنگامی که ما خیلی جوان بودیم» را در سال ۱۹۲۴ منتشر کرد که شامل اشعاری برای کودکان است و برای اولین با شخصیت وینی پو در آن متولد شد. کتاب بعدی او وینی پو در سال ۱۹۲۶ منتشر شد و با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. تا حد زیادی منبع الهام آلن میلن برای وینی پو، پسر خود او کریستوفر بود.

آلن الکساندر میلن پس از جراحی مغز به مدت چهار سال در کما رفت، و در ۳۱ ژانویه ۱۹۵۶ درگذشت. همسر او در ۱۹۷۱ از دنیا رفت.

درباره کتاب راز عمارت سرخ:

الكساندر وولکات: یکی از برترین رمان های معمایی همه اعصار.

ريموند چندلر: این رمان مایه مباهات ادبیات است.

راز عمارت سرخ  یک “اتاق قفل شده” است که توسط آلن الکساندر میلن منتشر شده است این تنها رمان معمایی میلن بود. این مکان یک خانه روستایی انگلیسی است، جایی که مارک آبلت در یک مهمانی خانه‌ای متشکل از یک بیوه و دختر ازدواج کرده‌اش، یک سرگرد بازنشسته، یک بازیگر زن خودسر و بیل بورلی، یک جوان در نزدیکی شهر را سرگرم می‌کند. روبرت، برادر گمشده مارک، گاو پیشونی سفید خانواده، از استرالیا می‌رسد و اندکی پس از آن مرده پیدا می‌شود که از ناحیه سر به او شلیک شده. مارک ابلت ناپدید شده است، بنابراین تونی گیلینگام، غریبه‌ای که به تازگی برای تماس با دوستش بیل آمده است، تصمیم می‌گیرد در این مورد تحقیق کند. گیلینگام در نقش شرلوک هلمز در نقش دکتر واتسون همتای جوان خود بازی می‌کند. آنها در حالی که سرنخ ها بالا می‌رود و نظریه‌ها زیاد است، ماجرا را پیش می‌برند.

قسمتی از کتاب راز عمارت سرخ:

در آن عصر گرم و کسالت‌بار تابستان، عمارت سرخ به خواب نیمروزی‌اش فرو رفته بود. صدای وزوز آرام زنبورهای عسل در اطراف گلها و نجوای عاشقانه‌ی کبوترها از بالای نارون‌های قرمز شنیده می‌شد.

صدای غژغژ ماشین چمن زنی… که از همه‌ی صداهای موجود آرام بخش‌تر بود… از زمین‌های اطراف به گوش می‌رسید و آنچه که این صدا را دلچسب‌تر می‌کرد، کار کردن دیگران با آن بود.

زمان استراحت فرا رسیده و کارگران باید لحظاتی را به خودشان اختصاص می‌دادند، حتی آنهایی که برای دیگران کار می‌کردند. آدری استیونس، پیشخدمت زیبارویی که مسئول سالن پذیرایی بود. در اتاق مخصوص خدمه نشسته بود. بهترین کلاهش را می‌آراست و بی‌خیال، با عمه‌اش خانم استیونس که آشپز مخصوص ارباب مجردشان آقای مارک آبلت بود، صحبت می‌کرد. خانم استیونس همان طور که چشمش به کلاه بود با متانت گفت: فقط به خاطر جو ؟»

آدری سرش را به معنای تائید تکان داد. سنجاقی را از میان لب‌هایش برداشت و آن را در جایی از کلاه فرو کرد. و گفت: «اون از توناژ صورتی خوشش میاد.»

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

255

زبان

موضوع

,

شابک

9786227072396

وزن

288

جنس کاغذ

,

عنوان اصلی

The Red House Mystery
1922

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راز عمارت سرخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...