سبد خرید

ندای خلاقانه

ناشر : بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسهدسته: ,
موجودی: موجود در انبار

210,000 تومان

هنرمند، نویسنده پرآوازه و مؤسس کمپانی کریتیو لايو، در این کتاب به ما یادآوری می‌کند که خلاقیت یک مهارت نیست بلکه خصلتی در دسترس همه است؛ از تازه‌کارها گرفته تا خالقان کهنه‌کار، از کارآفرینان تا مدیران، از فضانوردها تا نگهبان‌های باغ وحش، همه و همه‌کس. ما هر روز از طریق اقدام‌های هرچند کوچک، می‌توانیم خلاقیت‌‌های ذاتی خود را بیش از پیش پر و بال بدهیم و قدرت شخصی‌مان را در زندگی کشف کنیم.
این کتاب درباره خلاقیت است، اما به تعبیری عمدتا درباره زندگی و نحوه زیستن است. این کتاب فقط در باره شروع تمرینی خلاقانه یا تبدیل شدن به طراح، نویسنده، عکاس یا کارآفرین بهتر نیست؛ اگر چه تمام مهارت‌های خلاقانه‌تان را لبریز خواهد کرد. اینکه چگونه زندگی غنی‌تر، ژرف‌تر و با ارزش‌تری نسبت به قبل داشته باشیم. پذیرفتن خلاقیت در زندگی‌تان درست مانند لحظه‌ای است که دوروتی از خانه سیاه و سفید کانزاس وارد سرزمین خیالی درخشان و رنگارنگ شد.

تعداد:
مقایسه



ندای خلاقانه

درباره نویسنده چیس جارویس:

چیس جارویس نویسنده کتاب ندای خلاقانه. متولد سال ۱۹۷۱ در امریکا، او عکاس، کارگردان، هنرمند و کارآفرین است. جارویس در سال ۲۰۱۰ پلتفرم آموزش آنلاین CreativeLive را بنیان گذاری کرد. او به دلیل بازتعریف تلاقی هنر و فرهنگ عامه از طریق تصاویر ثابت و متحرک شناخته شده است. کار تجاری و عکاسی برای برندهایی نظیر نایکی، پپسی، ولوو، ریباک، اپل و ردبول باعث شده تا جارویس از طرف جوایز بین المللی عکاسی، عکاسان تبلیغاتی آمریکا و جوایزی از این دست، تحسین شود.

درباره کتاب ندای خلاقانه:

در دنیایی که فضای مجازی و اینترنت بسیار نقش برجسته‌ای دارد، تأثیرگذار بودن در نگاه اول بسیار ترسناک است. چگونه می‌خواهید با افراد بانفوذ دیگر رقابت کنید؟ چیس جارویس، مؤسس CreativeLive، با ارائه‌ی تجربیات خود بیان می‌کند که در بازار شلوغ کنونی، چگونه به مخاطب مختص خود دست پیدا کنید. راهکار ساده‌ی جارویس را استفاده کنید تا فرد مفیدی ششوید و برند خود را گسترش دهید. شعار او، یک مشتری راضی در هر نوبت است. او اعتقاد دارد اگر بتوانید در هر گام رضایت یک مشتری را به‌طور کامل کسب کنید، بهترین کمک را به برندسازی خود کرده‌اید.

قسمتی از کتاب ندای خلاقانه:

بی‌پرده بگویم، بسیاری از ما سال‌ها یا حتی دهه‌ها برنامه فرد دیگری روی زندگی گرانبهای خود پیاده می‌کنیم. اسير عقاید محدود، مسیرهای خوب دیگران و تمام بایدهای فرهنگی‌مان هستیم. اما این دام، تصوری باطل است. دنیا به شما باورانده که تمرین خلاقانه، زیاده روی و اتلاف منابعی است که بهتر است روی چیز با ارزش‌تری سرمایه گذاری شود. دنبال کردن بازار بورس؟ انجام آزمایش‌های علمی؟ روشن نیست که می‌بایست به جای آن چه کاری انجام دهید. جز اینکه دنبال کردن خلاقیت مغرورانه، خودخواهانه و حتی ساده لوحانه است.

اما حقیقت کاملا برعکس این جمله است. خلاقیت حق مسلم شماست. ایجاد تمرینی خلاقانه، پایه و اساس هر آن چیزی است که در جستجویش هستید. خلاقیت شدید، حاصلخیز، سرنوشت ساز، دگرگون کننده طرز تفکر و مفید است.

اشتراک گذاری:
نويسنده/نويسندگان

مترجم

نوع جلد

شمیز

قطع

رقعی کوچک

نوبت چاپ

سال چاپ

1399

تعداد صفحات

358

زبان

موضوع

شابک

9786002537140

وزن

302

جنس کاغذ

عنوان اصلی

Creative Calling: Establish a Daily Practice, Infuse Your World with Meaning, and Succeed in Work + Life
2019

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ندای خلاقانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پرسش و پاسخ از مشتریان

هیچ پرسش و پاسخی وجود ندارد ! اولین نفری باشید که درباره این محصول میپرسید!

موقع دریافت جواب مرا با خبر کن !
در حال بارگذاری ...