سبد خرید

0 out of 5

کارل و معنای زندگی

109,000 تومان
کارل، یک کرم خاکی است که با خوشحالی، هر روز درون زمین تونل حفر می‌کند تا اینکه با سوالی ساده، از زندگی عادی‌اش جدا می‌شود و به سفری می‌رود تا بتواند خودش و جایگاهش را در این دنیا پیدا کند.
0 out of 5

خواهرم هیولا شده

29,000 تومان
وقتی کسی عصبانی می‌شود باید چه کار کرد؟ اگر این آدم عصبانی خواهر یا برادرمان باشد باید چه کار کرد؟ ماهم عصبانی شویم؟ به او بگوییم آرام باشد؟ یا راه‌های بهتری هم هست؟ این کتاب را بخوانید تا چند راه موثر برای آرام کردن عصبانی‌ها یاد بگیرید.
0 out of 5

من خوب هستم!

95,000 تومان
کتابی تصویری در مورد یک تخم‌مرغ که بسیار بسیار خوب است! اما روزی متوجه می‌شود که قرار نیست همیشه عالی باشد و خوب بودن کافی است؟
0 out of 5

نخ نامرئی

69,000 تومان
«نخ نامرئی» درمورد ترس از تنهایی و جدا شدن از والدین است و رویکرد بسیار ساده‌ای برای غلبه بر این احساسات منفی ارائه می‌دهد. تصویرسازی‌ها و داستان دلگرم کننده‌ی آن باعث می‌شود که بچه‌ها به راحتی آن را به یاد بسپارند!
0 out of 5

هیولای چشم دکمه‌ای

59,000 تومان
هیولای چشم دکمه‌ای احساس تنهایی می‌کند. او بسیار برای خودش ناراحت است چرا که فکر می‌کند هیچ کس نیست که او را دوست داشته باشد. او همه جارا می‌گردد و کسی را پیدا نمی‌کند. اما دقیقا قبل از اینکه ناامید شود، چیزی که به دنبالش است را پیدا می‌کند...
0 out of 5

من خورشید هستم (یک ستاره‌ی درخشان)

180,000 تومان
خورشید را ملاقات کنید و داستانش را از زبان خودش بشنوید! خورشید درمورد حضورش در منظومه‌ی شمسی و اهمیتش در ایجاد زندگی با لحن ساده‌ای به کودکان توضیح می‌دهد.
0 out of 5

من ماه هستم (بهترین دوست زمین)

180,000 تومان
ماه بهترین دوست زمین است! همیشه کنارش بوده و خواهند ماند. زمین همیشه می‌تواند روی ماه حساب کند. ماه خودش روایتگر داستان زندگی‌اش است و برای کودکان از واقعیت‌های حضورش در کنار زمین می گوید!
0 out of 5

پس دندانم كو

59,000 تومان
موضوع کتاب دربارهی یکی از چالش های بزرگ کودکان یعنی از دست دادن دندانهای شیری است. این کتاب، با داستانی شیرین و بامزه دربارهی سنجابی که معنی از دست دادن دندان شیری را نمی داند، بچه ها را سر ذوق می آورد و می خنداند. طنازی و شیرین زبانی تقریبا در تمام صفحات کتاب وجود دارد.
0 out of 5

فكرهای خرگوشی

59,000 تومان
کلمات ساده ی این کتاب، در نهایت داستان زیبایی را ارائه می دهند؛ داستانی پر از نیروی تخیل و تصور، با جزئیات دقیقی برای پویایی هرچه بیشتر داستان از جمله رفتارهای جذاب کودکان، تخیل کردن و سؤال پرسیدن در مورد تمام چیزهایی که پیش رویشان قرار می گیرد. آنها کم کم در مواجهه‌ی تدریجی با امور بیرونی، می توانند تشخیص...
0 out of 5

قلب من می‌رويد

49,000 تومان
تا حالا درهای قلبتان بسته شده؟ اگر قلبتان بگیرد چه کار می کنید؟
در حال بارگذاری ...