سبد خرید

رکوردشکنی کتاب اوباما در روز نخست انتشار

رکوردشکنی کتاب اوباما در روز نخست انتشار

کتاب خاطرات باراک اوباما با عنوان «سرزمین موعود» در روز نخست انتشار بیش از ۸۹۰ هزار نسخه فروخت و از رکورد فروش کتاب «شدن» نوشته همسرش «میشل اوباما» پیشی گرفت.
تنها کتابی که تاکنون از یک ساکنِ کاخ سفید در واشینگتن، پایتخت آمریکا، به این آمار فروش توانسته است نزدیک شود کتاب خاطرات همسر آقای اوباما یعنی میشل است با عنوان «شدن». از کتاب میشل اوباما در ۲۴ ساعت نخست در آمریکای شمالی ۷۲۵ هزار جلد فروخته شد و از سال ۲۰۱۸ که این کتاب منتشر شده تاکنون ده میلیون جلد در سراسر دنیا به فروش رفته است.
طبق خبرها به نظر می‌رسد کتاب اوباما با سرعتی باورنکردنی در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کتاب سال است؛ عنوانی که پیش از این میشل اوباما، همسر او با انتشار کتاب «شدن» و کسب رتبه نخست پرفروش‌ها در سال ۲۰۱۸ به دست آورده بود و حالا کتاب خاطرات جدید چهل‌و‌چهارمین رئیس‌جمهور امریکا در حال شکستن رکوردهای بالاترین فروش ناشر آن است.
انتشارات پنگوئن رندوم هاوس روز چهارشنبه اعلام کرد که پیش از این صدها نفر کتاب را پیش‌خرید کرده بودند که به علاوه فروش روز اول در مجموع ۸۸۷ هزار نسخه در فرمت‌های مختلف از این کتاب در امریکا و کانادا به فروش رسیده است.
ناشر کتاب همچنین عنوان کرد که این نتیجه بیشترین میزان فروش روز اول کتابی است که تاکنون منتشر شده است.
کتاب تازه آقای اوباما که خاطرات او از زمان ریاست جمهوری آمریکا را شامل می‌شود و قرار است جلد دومی هم داشته باشد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

در حال بارگذاری ...